loading...
تنها دانلود
رهگذر بازدید : 265 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید شهرام میر جلالی به نام دلشوره+متن آهنگ+پخش آنلاین

دانلود آهنگ جدید شهرام میر جلالی بنام دلشوره

دانلود آهنگ جدید شهرام میر جلالی بنام دلشوره با بالاترین کیفیت

ترانه : محمد کاظمی ، آهنگ : محمد علیزاده ، تنظیم : شهاب اکبری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید شهرام میر جلالی بنام دلشوره :

با وجود اینکه سنگینه غمت ولی عشقم به خدا سپردمت

تو دیگه واسه همیشه رفتی فک کنم یه هفته میشه رفتی

مطمئنم تو همین یک هفته روزایه ابریو یادت رفته

بی تو خوشبختی تویه دنیا نیست حتی بارون واسه من زیبا نیست

بی تو دنیا چی واسه من داره بی تو دنیا مگه دیدن داره

بی تو دنیا مگه دیدن داره

بی تو دنیا چی واسه من داره بی تو دنیا مگه دیدن داره

بی تو دنیا چی واسه من داره

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید شهرام میر جلالی بنام دلشوره

♫♫♫♫♫♫

وقتی رفتی از نفس افتادم همه عکساتو بهت پس دادم

اما شالو چتر تو جا مونده تو اتاقم عطر تو جا مونده

لحظه هام غرق غمو دلشورست همه چیزم داره میره از دست

از زمینو آسمون دلگیرم فک کنم همین روزا میمیرم

بی تو دنیا چی واسه من داره بی تو دنیا مگه دیدن داره

بی تو دنیا مگه دیدن داره

بی تو دنیا چی واسه من داره بی تو دنیا مگه دیدن داره

بی تو دنیا چی واسه من داره

این مطلب با رعایت قانون رایت در اینجا لینک شده
این مطلب با رعایت قانون رایت در اینجا لینک شده
جیمی نت جیمی نت


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 1669
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 327
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 240
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 379
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 879
  • بازدید ماه : 451
  • بازدید سال : 42,933
  • بازدید کلی : 1,399,520
  • کدهای اختصاصی